Waarmee ben jij niet akkoord?

Vragen over een factuur? Is de prijs hoger dan overeengekomen? Nood aan juridische bijstand? Wat zijn jouw rechten en plichten?

Ik heb een andere vraag

Praktische tip: aangetekende brief

Als je een factuur ontvangt die je niet aanvaardt, kan je best snel schriftelijk reageren.

Stuur bij voorkeur een aangetekende brief (of minstens een e-mail met ontvangst- en leesbevestiging). Geef daarbij zo gedetailleerd mogelijk aan waarom je het niet eens bent. Als het relevant is, stuur je eventueel documenten (foto’s of andere) mee als bewijsstuk.

Download een model van protestbrief

Veelgestelde vragen

Als je hieronder geen antwoord kan vinden, gelieve ons dan te contacteren.

Ben je niet akkoord met een factuur of contract? Stuur ons een kopie van het document in kwestie en wij zullen jou via e-mail vrijblijvend vertellen wat jouw opties zijn. Dit eerste advies is gratis. Heb je daarna nog verdere hulp nodig? Dan kan je bij ons terecht voor kwalitatief advies en degelijke juridische bijstand.

Zowel particulieren, consumenten als zelfstandigen of KMO’s kunnen bij ons terecht.

Ons eerste advies is gratis. Heb je daarna nog verdere hulp of bijstand nodig, dan zullen wij eerst een raming geven van de te verwachten kosten. Onze tarieven kan je hier raadplegen.

Deze website is een initiatief van Lexis Advocaten. Wij specialiseren ons in alle materies van het ondernemingsrecht, waarmee ook particulieren en consumenten te maken krijgen. Ontdek hier meer informatie over onze andere diensten.

Heb je een concrete vraag, stel die dan bij voorkeur via ons contactformulier of per e-mail. Je kan ons ook steeds telefonisch bereiken op het nummer 056 51 98 35. Dit kan tijdens onze kantooruren van maandag tot vrijdag  van 8u30 tot 12u30 en van 14u tot 18u.

Heb je toch nood aan juridisch advies?

Contacteer ons vrijblijvend

Hier doen we het voor

Omdat de mening van onze klanten belangrijk is delen we die graag met jou.